Treballadors de Badalona Comunicació passen la nit a la seu de l’empresa
Treballadors de Badalona Comunicació han passat la nit tancats a la seu de l’empresa per protestar contra la retallada pressupostària aprovada en el darrer ple municipal que suposa una reducció del 27% i que suposarà la pèrdua de 21 llocs de treball.









