La renovació del consell d’administració de Badalona Comunicació, l’empresa que gestiona els mitjans municipals, es troba en un punt mort. El suport del grup de CiU als nomenaments que ha proposat PP són insuficients perquè no tenen el suport de la resta de forces (PSC i ICV-EUiA) i es necessiten dos terços del plenari per aprovar-los. Els dos partits que discrepen demanen un consell d’administració amb cinc consellers en lloc de set i amb menys pes polític.

Mentrestant, el comitè de treballadors espera que aquest bloqueig no acabi provocant el tancament dels mitjans locals, com va amenaçar que faria el PP, la qual cosa provocaria l’acomiadament de 66 persones.

El comitè ha difós un comunicat en el qual apel•len “a la responsabilitat de tots els grups polítics amb representació a l’Ajuntament de Badalona per evitar aquesta situació. A més els demanem que donin a conèixer les seves propostes de viabilitat de l’empresa per tal de mantenir tots els llocs de treball”.

Afirmen que els treballadors de Badalona Comunicació han presentat tot un seguit de propostes per millorar el rendiment de l’empresa per fer-la viable i recorden que tot i la situació d’incertesa sobre el futur “els treballadors i treballadores han mantingut sempre el mateix nivell de professionalitat i han continuat duent a terme les seves tasques amb rigor”.

Els treballadors també han iniciat una campanya per recollir adhesions en defensa dels mitjans públics i locals de Badalona. També estan presents a Facebook i a Twitter.