El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC) ha mostrat la seva solidaritat i suport a la companya Alba Castilla, periodista de Vallés Visió, que ahir va ser agredida per un aficionat en el transcurs del partit de futbol entre els equips del Mollet i de La Jonquera.

Els missatgers de la informació mai poden ser víctimes per complir amb la seva obligació i la seva professió. No es pot matar el missatger, intentant així amagar la realitat. Perquè això demostra que el que s’ha fet no és correcte. En un missatge adreçat a la companya agredida, el president del sindicat, Ramon Espuny, manifesta que «pel dret a la informació i pel lliure exercici del periodisme. Alba, estem amb tu». El judici per aquesta atac es farà el pròxim dijous.