Els tres candidats a delegats de personal presentats pel Sindicat de Periodistes de Madrid, Arantza Antero, Fernando Vallarino i José Maria de la Torre han estat elegits com a representants dels treballadors d’Ediciones Reunidas per als propers quatre anys a les eleccions realitzades ahir 14 d’octubre.

D’un cens de 46 treballadors han exercit el seu dret al vot 35, dels quals ha hagut 2 vots en blanc, 1 nul i 32 vots vàlids.

L’SPM ja va guanyar les anteriors eleccions, realitzades fa quatre anys. En aquella ocasió van ser elegits cinc representants i tres suplents com a comitè d’empresa de 63 treballadors. Quatre anys més tard, després d’un ERO i altres reajustaments, els representants del SPM continuen al peu del canó.