El pròxim dimarts 15 de novembre, l’SPC, amb la col·laboració de Taifa Llibres, presentarà a Barcelona el darrer llibre del periodista i escriptor Pascual Serrano Medios democráticos. Una revolución pendiente en la comunicación (Ediciones Akal, 2016). En el llibre es repassen les legislacions desenvolupades a diferents països de l’Amèrica Llatina regulant la comunicació i el dret a la informació de la ciutadania. Aquesta és una feina que a Europa està sent ignorada, bàsicament per l’opacitat informativa a la qual sotmet la majoria dels grans mitjans del continent i que, quan ho fa, és per tergiversar-la de cap a peus. Es tracta d’explicar la tasca en aquella àrea per a la democratització de la comunicació i la informació, un combat en el qual el sindicat hi és des del primer dia, entenent que el dret a la informació no pertany ni als mitjans ni als periodistes sinó a la ciutadania.

En aquest llibre, doncs, es parla d’un conjunt d’iniciatives en favor d’aquest dret humà irrenunciable: el dret a la informació i la comunicació de la ciutadania.

L’acte es farà el pròxim dimarts dia 15 de novembre a Taifa Llibres, carrer Verdi, 12, 20 on l’autor del llibre ens acompanyarà per fer-ne la presentació. El periodista Joan Roura conduirà l’acte

PRESENTACIÓ LLIBRE “MEDIOS DEMOCRÁTICOS. UNA REVOLUCIÓN PENDIENTE EN LA COMUNICACIÓN”
Del periodista i escriptor Pascual Serrano
Dia: Dimarts 15 de novembre
Hora: 19.00 hores
Lloc: Taifa Llibres. Carrer de Verdi, 12; Barcelona. Metro: Línia 3 (Fontana), Línia 4 (Joanic). Bus: H6, V17, 22, 24, 32 i 39
Organitza: Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC) amb la col·laboració de Taifa Llibres.