El pròxim dimarts 28 de juny, l’SPC amb la col·laboració de l’espai Contrabandos, presentarà a Barcelona el darrer llibre del periodista i escriptor Pascual Serrano Medios democráticos. Una revolución pendiente en la comunicación (Ediciones Akal, 2016). En el llibre es repassa una lluita que a Europa està sent ignorada, bàsicament per l’opacitat informativa a la qual sotmet la majoria dels grans mitjans del continent i que quan ho fa és per tergiversar-la de cap a peus. Es tracta de la lluita per la democratització de la comunicació i la informació, un combat en el qual el sindicat hi és des del primer dia, entenent que el dret a la informació no pertany ni als mitjans ni als periodistes sinó a la ciutadania.

En aquest llibre, doncs, es parla del conjunt d’iniciatives que hi ha a molts punts del planeta en favor d’aquest dret humà irrenunciable: el dret a la informació i la comunicació de la ciutadania.
L’acte es farà el pròxim dimarts dia 28 de juny a l’Espai Contrabandos, carrer Junta de Comerç, 20 on l’autor del llibre ens acompanyarà per fer-ne la presentació.

PRESENTACIÓ LLIBRE “MEDIOS DEMOCRÁTICOS. UNA REVOLUCIÓN PENDIENTE EN LA COMUNICACIÓN.
Del periodista i escriptor Pascual Serrano
Dia: Dimarts 28 de juny
Hora: 19.00 hores
Lloc: Espai Contrabandos. Carrer Junta de Comerç, 20 Barcelona. Metro: Línia 3 (Liceu), Línia 2 (Paral·lel), Línia 1 (Catalunya). Bus: V13, 59 i 91
Organitza: Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC) amb la col·laboració de l’Espai Contrabandos.