Una vegada més, el Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC), ha participat en el programa Línia de Servei d’Esplugues Televisió per parlar de periodisme i dret a la informació. Va intervenir-hi el president del Sindicat, Francesc Ràfols, que va parlar, en primer lloc, del llibre ‘Sindicalisme periodístic’, editat pel sindicat per explicar i analitzar l’activisme laboral i professional en els mitjans de comunicació al llarg de la història.

També es va referir a les peticions plantejades, conjuntament amb les entitats que integrem la ‘Comissió Periodigne’ a les candidatures a les pròximes eleccions al Parlament de Catalunya, a les recomanacions de la Federació Internacional de Periodistes (FIP) per fer una informació correcte de la COVID-19 i, ara especialment, de l’afer de les vacunes contra el virus.

La intervenció, a causa de les mesures per la pandèmia, en els darrers mesos s’ha fet de manera telemàtica. Podeu consultar aquesta intervenció en aquest enllaç