La Junta Executiva del Sindicat de Periodistes de Catalunya ha aprovat el calendari d’actes per celebrar el 15è aniversari de l’organització, constituïda entre els dies 19 i 20 de juny de 1993. El programa té dues cites principals. La primera és el 17 de maig, amb motiu de l’assemblea de periodistes per debatre la situació del sector. La segona serà a la tardor amb les jornades amb periodistes immigrants, un projecte pensat per fer l’any passat però que es va decidir posposar un any per fer-lo coincidir amb els actes del 15è aniversari. Paral·lelament, l’SPC també vol desenvolupar un seguit d’actuacions que li permetin reforçar encara més la seva presència en els mitjans de comunicació catalans i al conjunt de territoris de Catalunya, al mateix temps que continuarà treballant, d’acord amb un dels objectius del seu projecte fundacional, per fer que continuï creixent el sindicalisme professional que promouen l’SPC i la FeSP en altres punts de l’Estat espanyol.

Entre la resta d’actes previstos, l’SPC vol desenvolupar també trobades de caràcter més local a diferents punts de Catalunya així com també diversos actes lúdics i institucionals per celebrar aquesta efemèride que el Sindicat vol compartir amb el conjunt de la professió. L’SPC anirà informant d’aquests actes a través del Fil Directe i de la pàgina web del Sindicat.