La Unió de Professionals de la Comunicació de Canàries (UPCC) ha obtingut tres delegats en el nou comitè d’empresa de Canarias de Avisos (Canavisa). Les eleccions es van celebrar el mes de desembre passat a l’empresa editora del Diario de Avisos, també propietària de Teide Radio Onda Cero. En aquest procés, hi va participar gairebé el 61% de la plantilla de treballadors. La candidatura presentada per la UPCC va assolir el suport de poc més del 30% dels votants, i aquest resultat es tradueix en l’assignació de tres llocs en el comitè d’empresa de Canavisa, d’un total de nou delegats. Aquesta és la primera vegada que la UPCC es presenta a les eleccions sindicals en aquest mitjà, per la qual cosa el sindicat agraeix tant el suport a la seva candidatura com l’alta participació dels treballadors.

Les eleccions van ser promogudes per CCOO que va obtenir un total de sis delegats, fruit del suport del 64% de les persones que van votar en els comicis. El sindicat dels treballadors de la comunicació de l’arxipèlag canari, que ja agrupa més de 220 afiliats, aposta per una acció conjunta i unitària del nou comitè d’empresa que, entre altres qüestions, haurà de negociar el nou conveni col·lectiu de Canavisa.