La societat s’implica amb els mitjans de comunicació de proximitat. A aquesta conclusió van arribar els participants a la taula rodona Periodisme ciutadà. A la societat interessa el que publiquem? celebrada a Reus el passat dia 11. El debat estava organitzat per la demarcació de Tarragona del Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació.

Moderats pel periodista Marc Camara, van intervenir Francesc Domènech, director de Canal Reus TV; Xavier Juanpere, membre de moviments socials; Jordi Agràs, president del Centre de Lectura de Reus, i Josep Cartanyà, director de Punt 6 Ràdio.

Perquè interessin, la societat s’ha de veure reflectida en els temes que ofereixen els mitjans de comunicació, van manifestar els ponents. El desinterès general pels mitjans es pot produir quan només s’ofereix “la repetida declaració del polític”. Els participants a la taula rodona van destacar la feina que fan els mitjans de proximitat, els mitjans de comunicació local.