L’1 de juliol entra en vigor la Llei de Protecció de la Seguretat Ciutadana (LPSC), més coneguda com a ‘Llei Mordassa’. També sabeu que el sindicat, com igualment ho han fet una ingent munió d’entitats i institucions de tota mena, han mostrat un rebuig tota i frontal contra aquesta reforma legislativa pel que suposen de retallada de drets i llibertats civils fonamentals.

Per mostrar una vegada més l’oposició a aquesta involució democràtica s’han convocat manifestacions a diferents punts de l’Estat espanyol. A Barcelona serà aquest dimarts 30 de juny a les sis de la tarda als Jardinets de Gràcia (Passeig de Gràcia-Avinguda Diagonal).

Per les raons esmentades, l’SPC s’adhereix a la convocatòria pels efectes que la nova llei tindrà en llibertats com la d’expressió i la d’informar i convida el conjunt de la professió a participar en aquesta manifestació. La Federació de Sindicats de Periodistes (FeSP) també dóna suport a les manifestacions que hi ha arreu de l’Estat espanyol, organitzades a través de la Plataforma No Somos Delito.