L’ERO que La Vanguardia va presentar el passat mes d’agost ha quedat en no-res. El jutjats socials de Barcelona han declarat nuls els acomiadaments dels prop de 30 afectats de l’ERO que encara tenien el seu cas pendent de sentència. Altres set acomiadaments ja van ser declarats nuls el mes de gener, això significa que els tribunals han invalidat la totalitat dels acomiadaments que va fer el diari del Grup Godó i que han estat recorreguts pels treballadors.

Com a conseqüència, l’empresa ha hagut de readmetre els treballadors acomiadats, pagant-los els salaris de tramitació generats des de la data de l’acomiadament, però no els ha reincorporat a la feina, sinó que romanen a casa seva, amb permís. L’empresa ha recorregut les sentències davant del Tribunal Superior de Justícia, però intentarà arribar a una solució pactada amb els treballadors.