Els treballadors d’El Periódico i d’altres empreses del Grupo Zeta s’han manifestat aquesta tarda durant una mitja hora al voltant de l’illa on hi ha les instal•lacions del diari, per protestar per la posició dels gestors del grup de reclamar una retallada mitjana de sous d’entre un 10 i un 11,5%, apel•lant a les dificultats econòmiques de l’empresa.

Els representants dels treballadors han explicat que no han mantingut una posició tancada en les negociacions i, fins i tot, que podrien acceptar alguna retallada força inferior a canvi del manteniment de tots els llocs de treball i altres garanties laborals. Tot i aquesta posició, dimecres la representació empresarial va interrompre les converses. Els treballadors de tot el grup han reclamat que es reprengui la negociació.

També han anunciat la seva assistència a la manifestació d’aquest diumenge a Barcelona contra la reforma laboral amb concentració prèvia a tres quarts de dotze davant de La Pedrera.