El comitè d’empresa de TV3 ha convocat una nova vaga parcial per avui divendres, 28 de març, de 8 a 11.30 hores per reivindicar que el departament de Comercial no s’externalitzi i continuï sent de Televisió de Catalunya, perquè “la gestió de la publicitat no s’utilitzi per engrossir la cartera de clients del grup Godó, ni de cap altre grup de comunicació privat”, segons la convocatòria del comitè d’empresa.

La vaga parcial s’ha convocat coincidint amb la comissió de control parlamentari de la CCMA, que s’iniciarà a les 10 h. Abans, a les 8.45 h, els treballadors de TV3 es concentraran davant del Parlament per expressar les seves reivindicacions durant l’entrada dels diputats. La vaga finalitza a les 11.30 del matí i els treballadors que no estigui lliures de servei hauran tornat als seus llocs de feina.

Amb aquesta vaga i aquestes accions,el comitè vol mostrar a la ciutadania “les maniobres polítiques de CiU, PP i PSC per pagar els favors que deuen al grup Godó”.

A la comissió de control hi haurà membres del comitè d’empresa i treballadors del departament de comercial per seguir el desenvolupament de la sessió.