El Tribunal Suprem declara improcedent l’ERO presentat a Telemadrid ja que no s’ajusta a dret. D’aquesta manera ratifica la sentència dictada pel Tribunal Superior de Justícia de Madrid el maig del 2013. El Suprem declara improcedents els acomiadaments i rebutja el recurs presentat per la cadena pública. Tot i això no anul•la l’ERO, això vol dir que les indemnitzacions per als 861 treballadors afectats (d’una plantilla de 1.161) hauran de passar dels 20 dies per any treballat a 45, cosa que segons els sindicats farà pujar l’import total de 30 a uns 80 milions d’euros.

L’anul•lació de l’ERO, tal com demanaven els sindicats, hauria suposat la readmissió dels treballadors acomiadats però el president de la Comunitat de Madrid, Ignacio González, ja havia dit que si la justícia l’anul•lava hauria de tancar perquè no podria fer front a les despeses. En aquest cas hauria passat el mateix que amb la RTVV.

El TSJM, en la sentència dictada l’any passat, va estimar parcialment la demanda dels sindicats i va considerar que “procedeix a declarar no ajustada a dret la decisió extintiva adoptada al no haver-se acreditat la concurrència de la causa legal”.