Un mes més, l’SPC ha estat present al programa Línia de Servei, que emet Esplugues TV. Va ser el 16 de desembre passat on el president de l’SPC, Quico Ràfols, va parlar amb la conductora del programa, Mery Barranco, de les qüestions d’actualitat. La conversa va començar destacant que la darrera reforma que el Govern de Pedro Sánchez sobre els treballadors autònoms s’ha quedat curta no entrant molt més decididament a posar fi a la xacra dels falsos autònoms. tot i reconèixer alguns esforços fets per l’Executiu espanyol en aquesta línia, aquestes actuacions no han arribat encara al sector de la comunicació on l’abús amb les plantilles en frau de llei és molt elevat.

També es va parlar del XXV aniversari del sindicat, celebrat el 5 de novembre passat, en el qual vam commemorar també el Dia Internacional Contra la Impunitat dels Crims Contra Periodistes –que s’escau el 2 de novembre– que comporta, segons dades de la Federació Internacional de Periodistes (FIP), que nou de cada deu crims contra periodistes queden sense resoldre. També es va fer esment de les agressions que s’han produït a diversos llocs per part de l’extrema dreta.