Els treballadors de TV3 han organitzat per al dia 12 una festa al Moll de la Fusta de Barcelona amb concerts, activitats lúdiques i intervencions de cares conegudes de la cadena. Aquest acte té un doble objectiu, agrair a la ciutadania els 30 anys de fidelitat a TV3 i reivindicar la radiotelevisió pública, gratuïta i oberta a tothom i que consideren en perill.

En la roda de premsa de presentació de la festa, Montse Armengou va afirmar que “mentre el model de televisió pública estigui en perill, nosaltres seguirem apostant per fer-ne una defensa acèrrima”.

En l’organització de la festa de diumenge han intervingut uns 500 treballadores. L’acte L’acte arrencarà a les 12 h amb actuacions i activitats per al públic infantil i familiar. A l’hora de dinar hi haurà una arrossada popular, i de 17 a 20 h continuarà la festa amb les actuacions d’artistes com Quimi Portet, Txarango, Andrea Motis i Joan Chamorro, Mishima, Lax’n’Busto, Pastora, Gossos o Macaco. Entre les actuacions intervendran cares conegudes de TV3, Catalunya Ràdio i del món de la cultura.

Els treballadors de TV3 han obert un bloc per mantenir informats als ciutadans i protestar contra la política de retallades iniciada per la CCMA i on també es pot veure el vídeo que han fet convocant a la festa de diumenge en el qual han participat noms destacats de la cultura i la societat catalana i periodistes de la mateixa Corporació i d’altres grups mediàtics.