Lluís Díez Solano i Salvador Campillo han estat guardonats en el prestigiós Festival Internacional de fotoperiodisme Visa Off de Perpinyà. Un any més, el Sindicat de Periodistes de Catalunya (SPC) va concórrer en aquest certamen amb un grup de set fotoperiodistes representant l’organització. La tasca de dos d’ells va ser reconeguda amb dos dels premis d’aquesta 18ª edició, celebrada entre els dies 2 i 16 de setembre passats.

Salvador Campillo, va rebre el premio Coup de coeur pel seu treball Els clowns d’Àfrica, fotografia que també havia estat escollida com a imatge del Visa Off per a la seva cartelleria i programa. Per la seva banda, Lluís Diez Solano, membre de la Junta Executiva de l’SPC va ser premiat amb la distinció Professionnel per la seva fotografia Briznas. El festival va programar més de trenta exposicions i en les seves vetllades fotogràfiques es van projectar més de 10.000 imatges.