La vaga convocada a les empreses del Grup Z per als dies 14, 15 i 16 de gener de 2009 ha estat desconvocada després que la direcció hagi acceptat suspendre temporalment l’aplicació de l’Expedient de Regulació d’Ocupació (ERO) presentat el 31 de desembre passat davant la direcció general de Treball, a Madrid. Aquesta situació és fruit de la mediació feta pel departament de Treball de la Generalitat que al llarg del dimarts 13 de gener s’ha reunit amb les representacions del comitè de vaga, dels sindicats convocants (CCOO, SPC, CGT i UGT) i amb la de l’empresa. Com es recordarà, l’ERO presentat per l’empresa afectava 531 treballadors. Ara s’obre un termini de negociació per tal de trobar una sortida pactada entre treballadors, sindicats i responsables del grup Z.