El pròxim dilluns 11 de novembre el Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació farà la celebració institucional del XX aniversari de l’organització. Es farà al bar Jazzpetit, al carrer Encarnació 143 (a Gràcia, a prop de les estacions de metro de la Línia IV de Joanic i d’Alfons X). La celebració començarà a partir de les vuit del vespre i durarà fins a l’últim que se’n vagi. En el decurs de la vetllada hi haurà les intervencions dels convidats i dels nostres representants institucionals d’ara i d’abans i confiem que sigui un moment de trobada i de festa per celebrar que tot i els difícils moments que viu la nostra professió, la tasca desenvolupada en aquests vint anys ha estat essencial per al nostre sector.

També en el marc de les celebracions del XX aniversari, tres dies després s’inaugurarà la mostra fotogràfica que hem preparat amb fotoperiodistes del sindicat. La Junta de l’SPC va decidir batejar el certamen amb el nom de Memorial Lluís Díez, en homenatge al company traspassat el passat mes de juliol, membre fundador del sindicat i una de les persones que més ha treballat en defensa dels fotoperiodistes i dels drets d’autoria del conjunt de la professió. Els treballs s’exposaran al Col·legi de Periodistes de Catalunya (Rambla Catalunya, 10) i la inauguració serà el dijous 14 de novembre, a les vuit del vespre, al CPC, on romandran fins al 29 de novembre, dia a partir del qual la mostra iniciarà un recorregut per altres ciutats catalanes on el sindicat també celebrarà el vintè aniversari de l’organització.