Experts i professionals de la comunicació de diversos llocs d’Espanya abordaran els pròxims 16, 17 i 18 de juny a Santa Cruz de Tenerife, la situació en el sector en el marc de les II Jornades Professionals de la Comunicació de la Federació de Sindicats de Periodistes (FeSP). La trobada servirà per analitzar les perspectives de futur tant en premsa, com en ràdio, televisió i Internet. L’esdeveniment té un caràcter obert a tota la societat, màxima dipositària del dret a una informació veraç i plural. Les jornades estan organitzades per la Unió de Professionals de la Comunicació de Canàries (UPCC), sindicat que ja reuneix 200 professionals del sector a les Illes, i comptarà amb la participació de totes les organitzacions sindicals que, incloent Canàries, formen part de la FeSP: Andalusia, Catalunya, Madrid, Balears, Galícia i La Rioja. Les sessions estaran obertes a la ciutadania per tal que puguin conèixer de primera mà la realitat dels mitjans de comunicació que consumeix diàriament, la situació professional dels periodistes o les noves possibilitats comunicatives que aporten les modernes tecnologies de la informació. Encara que l’entrada als diferents actes és lliure i gratuïta, totes les persones que desitgin inscriure’s i rebre al final de les jornades un certificat d’assistència haurien de fer-ho a través de la web de la UPCC (www.upccanarias.com)