Els responsables del Grup Z es plantegen l’acomiadament de tretze o catorze persones d’Ediciones Reunidas -societat editora de les revistes Woman, You, Primera Línea, etc.- motiu pel qual els diferents comitès d’empresa del grup s’han constituït en assemblea permanent per rebutjar aquesta iniciativa. Cal recordar, a més, que el grup ja va despatxar dies enrere set persones més de la revista Tiempo.

És probable que la coordinadora de comitès d’empresa convoqui en les pròximes hores una assemblea als diferents mitjans per tal de decidir si cal impulsar algun tipus d’acció de protesta contra la postura de la direcció del grup. La coordinadora ha emès dos comunicats per informar de la situació plantejada que es poden consultar íntegres en aquesta mateixa web.