Convocat per CC.OO., UGT, SPC i UPIFC, aquest divendres se celebra un acte unitari amb delegats i afiliats del sector de la comunicació on es presentarà el manifest unitari que argumenta la necessitat de participar en la vaga general del 14-N, per raons generals i també específiques del món de la premsa i la comunicació, greument afectat per decisions empresarials i per les mesures laborals dels governs central i català, i amb la conseqüència obligada de caiguda de la qualitat de la informació, i per tant de la degradació de la democràcia.

Hi participaran, a més de representants dels convocants, l’economista Vicenç Navarro, expert en allò que se’n deia Estat del benestar, que aquí ja ens estan desmuntant abans d’haver-lo arribat a conèixer. També hi haurà una representació de companys del diari El País, afectat durament per un ERO que vol acomiadar 149 companys.

La trobada també ha de servir per informar i coordinar les decisions a les assemblees que s’estan fent a diferents centres de treball.

L’acte tindrà lloc divendres dia 9 de novembre, a les 12:30, al Pati Llimona de Barcelona-Sala Maria Aurèlia Capmany (carrer Regomir, 3).