Els treballadors del Grup Zeta han ratificat el preacord assolit entre els diferents comitès d’empresa i la direcció per tancar el conflicte laboral que fa mesos que dura. Segons aquest preacord, s’aplicarà un expedient de regulació d’ocupació temporal fins al 2017 que implica noves retallades salarials (aquest any del 9% i els dos següents del 8%). S’ha aconseguit evitar els acomiadaments i s’obre un període de baixes voluntàries. Les retallades salarials afectaran també els directius (en un principi l’empresa els havia exclòs).

Seran els mateixos comitès els encarregats de registrar els convenis davant l’administració, per evitar el que va passar amb els acords adoptats el 2012 que el bufet d’advocats contractat per l’empresa, KPMG, no els va registrar. El comitè intercentres va denunciar l’empresa davant l’Inspecció de Treball per incompliment del pacte signat.

Durant aquests mesos, els treballadors s’han mobilitzat per evitar que la direcció del Grup Zeta apliqués les dràstiques mesures de reducció salarial. S’han fet aturades parcials i vagues de signatures. També en aquests mesos, el grup ha estat condemnat per vulnerar el dret de vaga dels treballadors de la rotativa de Parets.