Els treballadors d’El Punt Avui han iniciat una vaga de firmes indefinida fins cobrar el sou de desembre. El que pertanyen a Hermes tampoc han cobrat l’extra de Nadal. El passat dia 21, la direcció va comunicar a la plantilla que no sabia quan podria abonar el sou i com que encara no s’ha cobrat, els treballadors han decidit aquesta forma de protesta.

Els dos comitès d’empresa sospiten que la sobtada manca de liquiditat podria ser una maniobra de la direcció per pressionar els treballadors perquè acceptin l’ERO que ha presentat l’empresa tot i que aquesta ho nega. L’ERO afecta 83 dels 293 treballadors: 53 afectats són d’El Punt, i 30 de l’Avui.

Els treballadors han posat en marxa a les xarxes socials (Twitter i Facebook) la plataforma Salvem El Punt Avui per alertar del perill de desaparició del diari que ha fusionat les dues capçaleres.