Treballadors de diversos mitjans de comunicació s’han sumat als milers de persones que han sortit al carrer a Barcelona i a altres ciutats per protestar contra la reforma laboral aprovada pel Govern central que comporta greus retrocessos en els drets laborals. Convocada pels sindicats, la marxa ha servit per denunciar una llei que consideren injusta i inútil.

El sector està passant per un dels seus pitjors moments, amb una enorme pèrdua d’ocupació i la precarització creixent de les condicions laborals. Un sector sobre el que plana ara l’aplicació de la reforma laboral i que provoqui nous acomiadaments i tancaments de mitjans.

Entre els assistents a la manifestació de Barcelona destacava una nodrida representació de treballadors d’El Periódico, amenaçats d’una brutal retallada salarial, amb una pancarta que s’ha ajuntat a la dels Comitès d’empresa de TV3 i Catalunya Ràdio en defensa del servei públic de RTV. També hi havia companys d’altres empreses, com Ràdio L’Hospitalet, TVE, Sport, etc.

La manifestació de l’11M ha estat l’última gran mobilització abans de la vaga general convocada per al 29 de març.