Treballadors de diversos mitjans de Prensa Ibérica impulsen una campanya de suport als quiosquers –amb el lema de «gràcies per ser-hi»– per agrair-los que en aquests dies de confinament mantinguin la seva activitat venent diaris i revistes. Això coincideix amb el moment en què el grup que presideix Javier Moll ha anunciat un Expedient de Regulació Temporal d’Ocupació (ERTO) en la majoria dels seus mitjans, els termes del qual es començaran a negociar amb els comitès de manera imminent– per fer front a la davallada d’ingressos.

Aquesta davallada seria encara més accentuada si els quiosquers no mantinguessin els seus establiments oberts, tot i que el rendiment econòmic és dubtós. Ja fa temps que la gran part dels ingressos dels quioscs no prové de la venda de premsa sinó d’altres productes que ara no es venen. Molts han limitat el seu horari d’obertura fins al migdia. Un d’ells, titular d’un quiosc al barri de la Sagrada Família de Barcelona, explica que «obro per oferir el servei i tanco a les dotze per no està més temps exposat».