Amb el lema Ràdio 4 és viva 30 anys més els treballadors de l’emissora celebraran el 30è aniversari de la primera ràdio en català després de la dictadura, que serà el pròxim 13 de desembre del 2006, amb una jornada festivo-reivindicativa, segons expliquen els mateixos treballadors a la pàgina web per lluitar contra el tancament de la ràdio (www.r4esviva.es). Aquest dia, tota la programació es farà al carrer, previsiblement a la plaça de Catalunya davant del Zurich, i també hi haurà un espai dins la carpa que hi ha a la plaça de Catalunya, on es projectaran i exposaran els 30 anys de Ràdio 4. Tots els espais radiofònics versaran aquest dia sobre Ràdio 4. A les dotze del migdia es farà una acció reivindicativa per a la imatge de premsa, en què els treballadors es concentraran davant del camió des del qual s’estigui emetent Ràdio 4, i amb pancartes, gralles i castellers, s’alçaran castells amb el lema: Ràdio 4 és viva, 30 anys +, que desplegaran els anxanetes. Al final de la jornada, de les nou a les onze de la nit, s’hi oferirà un concert gratuït.