Continuen arribant les adhesions de mitjans de comunicació a la vaga general del 29-M (el dia 28 a la premsa escrita). A les últimes hores s’han adherit els comitès d’empresa o assemblees de treballadors de La Vanguardia, l’Sport, comitè intercentres d’El Periódico, El Punt-Avui, Efe-Barcelona, ACN, Xarxa Audiovisual Local i el mitjans de L’Hospitalet (Ràdio L’H, Digital-h.cat i Diari L’Hospitalet).

Anteriorment s’havien sumat: TV3, Catalunya Ràdio, RTVE, El País (Madrid), RAC 1, BTV, COM Ràdio, Diari de Terrassa, ARA, El Triangle.

Hi ha prou motius per fer la vaga, perquè aquesta reforma laboral no crearà ocupació, només facilita i abarateix l’acomiadament. Vulnera drets elementals dels treballadors i atorga poder als empresaris per modificar unilateralment les condicions laborals, desvincular-se dels convenis col•lectius i afebleix el paper dels sindicats.

Als mitjans de comunicació, a on els últims anys no han parat de presentar-se EROs, la reforma laboral farà augmentar la precarietat dels mitjans amb la consegüent pèrdua de qualitat de la informació.

Els sindicats dels mitjans de comunicació, CCOO, UGT, SPC i UPIFC han convocat una concentració dimecres, 28 de març, a les 13 hores a la plaça Sant Jaume de Barcelona. El día 29 es farà una manifestació a les 18 hores a passeig de Gràcia-Diagonal (concentració del sector a les 17.45 h a la Pedrera).