El Sindicat de Periodistes de Madrid (SPM) ha guanyat les eleccions sindicals a Ediciones Reunidas, l’empresa del Grupo Z que edita les seves revistes. L’única candidatura presentada va ser la de l’SPM-FeSP. De les 71 persones de la plantilla, van votar 57 -la pràctica totalitat, perquè la resta són directius- i totes ho van fer a favor d’aquesta llista, sense cap vot en contra, ni en blanc ni nul.

Amb aquestes eleccions l’SPM-FeSP compta amb els comitès d’empresa i delegats sindicals d’El Mundo, La Razón, Taller de Editores (agència Colpisa), Estrella Digital, Tecorp (revistes del grup Taller de Editores), Ediciones Reunidas i gabinets de premsa d’Amnistia Internacional i de la Fundación Universidad-Empresa Ediciones Reunidas. A més, l’SPM-FeSP té representants en els comitès d’empresa de Ràdio Nacional d’Espanya i l’agència de notícies Servimedia.