El Sindicat de Periodistes de Catalunya/Sindicat de Professionals de la Comunicació s’adhereix a les convocatòries que s’han fet a diferents ciutats catalanes per manifestar el rebuig a la reforma laboral aprovada pel Govern central, per considerar-la clarament regressiva amb els drets dels treballadors.

L’SPC creu que aquesta reforma no servirà per crear ocupació, que abarateix l’acomiadament, retalla drets dels treballadors en benefici dels empresaris i, a més, és injusta perquè fa recaure la crisi sobre els més febles mentre protegeix els qui l’han provocada.

Per aquesta raons, l’SPC fa una crida al conjunt de l’afiliació del sindicat i els professionals del sector que s’hi vulguin sumar a què participi en aquestes mobilitzacions i fer-ho de manera conjunta.

En el cas de Barcelona, la cita general és a les 12 del migdia del diumenge 19 de febrer a Passeig de Gràcia – Diagonal (Concentració prèvia d’empreses del sector: a les 11:30 a Rambla Catalunya/Diagonal (davant l’edifici de la Diputació de Barcelona)
A Tarragona: 12 hores, a l’Estàtua dels Despullats (Rambla Nova)
A Lleida: 12 hores, a la Plaça Ricard Viñes
A Girona: 12 hores, a la Plaça de la Independència
A Tortosa: 12 hores, a la Plaça del Carrilet

Els difícils moments que està vivint el sector, amb una enorme pèrdua d’ocupació i la precarització creixent de les condicions laborals, obliga el conjunt dels professionals de la informació a plantar cara a les polítiques regressives del Govern espanyol i, també, del Govern català. Per això us animem a sumar-vos a la representació de l’SPC en aquesta manifestació i que convideu els vostres companys a adherir-s’hi. Fem aquesta crida de manera especial als que treballen en mitjans que aquests dies afronten durs processos d’ajust i de retallades per mostrar el seu rebuig a aquestes propostes.