El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC) s’ha adherit a la Plataforma #28N Mai més, que ha convocat per a aquest dissabte 28 de novembre una manifestació a la plaça Universitat amb el lema «Ni terrorisme, ni guerra, ni feixisme, ni retallada de llibertats. Per la pau, la justícia social i els drets humans aquí i arreu». La plataforma està integrada per una gran quantitat d’associacions socials, polítiques i sindicals del país que proclamen en el manifest que acaben de fer públic que «Per a nosaltres, el respecte a la vida, als drets humans i a la convivència, són peces fonamentals d’una existència digna i en pau. I és per això que ara i sempre rebutgem radicalment la violència en totes les seves formes, ja sigui directa, cultural o estructural.»

En aquest escrit adverteixen que «davant l’amenaça que els nostres governs responguin amb intervencions militars als mateixos països que pateixen el terrorisme, o amb l’enduriment de les lleis d’estrangeria i les repatriacions forçoses, o amb el tancament de fronteres i la vulneració dels drets humans a qui busca acollida, o amb limitacions de les nostres llibertats en benefici d’un suposat augment de la seguretat, creiem que la societat civil s’ha de mobilitzar per evitar una escalada al desastre.» El manifest conclou dient «Per la pau, la llibertat, la igualtat, la fraternitat, la solidaritat, la justícia global i la laïcitat, hem decidit sortir al carrer a dir Mai més!!!».

Manifestació #Mai més
Dia:
Dissabte, 28 de novembre
Hora: A les cinc de la tarda
Lloc: Barcelona, Plaça Universitat