El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació participarà el pròxim dia 12 d’abril en el Fòrum Social Català, que se celebrarà a l’edifici històric de la Universitat de Barcelona (UB).

El Fòrum Social Català (FSCat) 2014 acollirà més de 70 tallers on organitzacions, moviments socials i ciutadania intercanviaran experiències i propostes al voltant del lema de la convocatòria: Un altre món possible, ja s’està construint.

La taula rodona tindrà lloc de 16 a 18 hores amb el títol Per la democratització dels mitjans de comunicació a Catalunya. Hi intervindran per part de l’SPC Vicent Canet, impulsor de la Xarxa pel Dret a la Informació; Dardo Gómez, de la Federació de Sindicats de Periodistes (FeSP); Begoña Del Pueyo, de l’Associació d’Usuaris de la Comunicació, i Rai Barba, de la Taula del Tercer Sector.

FSCat se celebra amb el telo de fons de la defensa dels drets socials bàsics i s’han adherit més de 100 col•lectius i organitzacions que exposaran les seves propostes en els tallers, conferències i taules rodones que s’han organitzat.

El FsCat va néixer fa set anys del primer Fòrum Social Mundial i se celebra cada dos anys. Les sessions s’obriran el divendres, dia 11, amb la participació de Gabriela Serra, activista dels moviments socials catalans i Ada Colau, de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH).
Es pot consultar tota la informació al web del Fòrum Social Català.