El Sindicat de Periodistes de Catalunya (SPC) ha guanyat novament les eleccions sindicals, celebrades el 25 d’abril, a l’emissora local COM Ràdio obtenint la majoria en el comitè d’empresa. D’un total de cinc membres, la candidatura del Sindicat de Periodistes ha aconseguit tres representants, mentre que la candidatura conjunta, denominada coalició sindical, de CCOO i UGT, ha obtingut els dos restants. La implicació dels treballadors en aquestes eleccions sindicals ha estat una de les més altes en la història d’aquesta emissora pública, i això ha originat que la participació hagi arribat gairebé el 90% del total de la plantilla. Amb aquest resultat, l’SPC manté la seva presència en la ràdio d’àmbit local més important de Catalunya ja que agrupa a un important nombre d’emissores municipals associades a COM Ràdio.