El Sindicat de Periodistes d’Andalusia (SPA) ha guanyat les eleccions sindicals celebrades recentment a la Delegació General de l’Agència EFE a Andalusia.

Amb un cens de 41 treballadors, es van emetre 35 vots (85%), hi va haver sis abstencions (15%) i 4 en blanc (11,5%). La candidatura de l’SPA va obtenir 31 vots (88,5%). Amb aquests resultats, l’SPA va aconseguir els tres delegats de personal en elecció.

Els nous representants a EFE-Andalusia són Juan Ignacio García-Chicano Alarcón(EFE-Sevilla); Montserrat Martínez Jiménez (EFE-Màlaga), i Javier Adrián Abad(EFE-Sevilla). Suplents: Violeta Gil Fernández (EFE-Sevilla), i Antonia Vargas López(EFE-Sevilla).

La Secció Sindical de l’SPA agraeix als seus companys a EFE-Andalusia la confiança que han dipositat en el sindicat i el suport rebut a les urnes, amb un suport del 88,5%,deu punts més que en les passades eleccions sindicals.