El Consell de Govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) s’ha fet enrere en la seva decisió d’externalitzar el departament de Comercial, segons s’explica en un comunicat fet públic per aquest organisme. Tot i que no és l’únic factor, la mobilització dels treballadors ha estat essencial per fer moure les peces necessàries per aconseguir posar fre a la barrabassada que suposava aquesta proposta dels responsables de la radiotelevisió pública catalana. El comitè d’empresa ha expressat la seva satisfacció per aquesta proposta així com també ho ha fet Ramon Espuny, president de l’SPC i membre del comitè d’empresa de TV3, en aquesta entrevista feta al diari ARA. A més de les mobilitzacions dels treballadors, aquesta decisió té també causes polítiques, i tot plegat ha contribuït a abandonar l’estratègia de CiU, que tenia el suport del PP i del PSC, per carregar-se un recurs bàsic en la gestió de TV3.