La Coordinadora de Mitjans en lluita s’afegeix a la manifestació de diumenge, 28 d’abril, contra les retallades i contra uns pressupostos antisocials, convocada per diverses associacions i entitats. La Coordinadora ha decidit fer una ‘columna’ del sector de la comunicació i convoca a les 11.30 del matí davant de Ràdio Barcelona (c. Casp, 6). D’aquesta manera la Coordinadora vol fer patent la situació del sector de mitjans de comunicació que també pateix la crisi amb retallades salarials, ERO i tancament de mitjans.

Recordem que la Coordinadora farà demà una assemblea de treballadors a la Sedeta de Barcelona. En la reunió s’analitzarà la situació del sector i es preparà un pla d’acció conjunt. A la Coordinadora de Mitjans en Lluita està integrada per treballadors, membres de comitès d’empresa i delegats de personals.