El proper dimecres 25 d’octubre tindrà lloc al Col·legi de Periodistes de Catalunya una jornada de presentació del curs on-line de fotografia digital aplicada a la premsa diària. La jornada respon a les necessitats de formació dels professionals de la premsa diària involucrats en l’edició de fotografia digital (fotògrafs, redactors, dissenyadors, tècnics de preimpressió, etc.).

El curs ha estat dissenyat per D’Aleph Multimèdia i la Federació de Sindicats de Periodistes (FeSP) com a un curs interactiu de fotografia digital aplicada a la premsa diària en el qual s’expliquen i s’utilitzen els programes Photoshop i Gimp.

Aquesta acció formativa ha estat finançada per la Fundació Tripartita per a l’Ocupació. El curs està obert a tots els professionals que treballen en el sector de la premsa. Les inscripcions i per ampliar la informació es poden fer a través de la pàgina web http://www.daleph.com/jornadafoto.