Els comitès d’empresa dels mitjans del grup Z, en el marc de les mobilitzacions contra la retallada salarial mitjana del 33% que els vol imposar la direcció, estan desenvolupant una intensa campanya a les xarxes socials demanant que els col·laboradors d’Opinió els mostrin el seu suport a les protestes que estan protagonitzant. Entre els destinataris d’aquesta iniciativa hi ha persones com: Nando Cruz, Julia Otero, Manuel Fuentes, Ernest Folch, Andreu Buenafuente, Jordi Évole, Albert Espinosa, Ignacio Escolar, Risto Mejide, Toni Aira, Emma Riverola, Josep Maria Fonolleras, Ana Pastor, Ramon Lobo, Pere Mata…. Alguns dels interpel·lats –com Riverola, Fonalleras, Mata o Antoni Gutiérrrez– ja han respost positivament mostrant la seva solidaritat amb les plantilles de les diferents empreses del grup. Durant aquests dies, els periodistes de El Periódico i de l’Sport estan duent una vaga de firmes mentre que el conjunt dels treballadors estan ajustant estrictament a l’establert en conveni les respectives jornades laborals. Aquesta situació coincideix amb el fet que ha transcendit que la família Asensio ocupa el lloc 62 en el rànquing dels més rics a l’Estat espanyol i de les 100 fortunes en borsa. Els comitès d’empresa de Z demanen que es doni suport a aquesta campanya a través de les xarxes socials on, a twitter per exemple, és molt activa.