El comitè d’empresa de Radio Televisió de Mallorca ha fet públic, en un comunicat, el seu rebuig a les reiterades declaracions dels candidats del Partit Popular a la presidència del Govern i al Consell de Mallorca, José Ramón Bauzà i Maria Salom, anunciant que en cas de guanyar les eleccions, es tancarà aquest mitjà de comunicació públic.

Com a representants dels treballadors, no entenen “que després de gairebé cinc anys complint amb l’obligació dels nostres llocs de feina, se’ns pugui utilitzar com a instrument polític o dins una maniobra electoralista, per part del PP”. I recorden que els mitjans de comunicació públics compleixen una funció social reconeguda i Ona Mallorca i Televisió en són un exemple.

El comitè explica que el mes passat es va reunir amb el portaveu de PP al Consell, Fernando Rubio, que els va aconsellar tranquil•litat perquè el futur de la Ràdio i la Televisió de Mallorca “encara estava pendent de ser estudiat i concretat”.

Malgrat aquesta posició de Rubio, Salom i Bauzà han continuat anunciant de manera rotunda que si guanyen les eleccions liquidaran RTVM.

Davant aquesta situació, el comitè d’empresa reclama respecte, “i que qualsevol pronunciament que afecti el nostre futur laboral es faci públic, amb responsabilitat i amb coneixement de causa”.