En el marc de l’exposició que Gervasio Sánchez ha instal·lat al Centre d’Art Tecla Sala de L’Hospitalet, el fotoperiodista participarà el pròxim 12 de desembre en un workshop adreçat a estudiants de fotografia, periodistes, professionals i persones interessades.

En aquesta jornada de treball es parlarà de la fotografia que retrata el drama humà com l’essència del nostre fracàs, que ha d’evitar la simplificació, la frivolitat i l’espectacle. Vivint entre les víctimes se n’acaba coneixent la seva dimensió espiritual, els seus secrets més ocults i els seus somnis inconclusos.

Com podem transmetre el drama de les víctimes amb decència, si no patim el seu dolor, el seu crit i la dignitat del seu silenci? De quina manera podem intercedir entre el dolor, l’oblit, l’horror i la banalitat?

Per participar en la sessió cal fer una inscripció prèvia online.

Com a complement del workshop es pot visitar l’exposició Antología, una mostra en la qual es fa un repàs als 25 anys de professió de Gervasio Sánchez durant els quals ha deixat testimoni dels nombrosos escenaris bèl·lics i postbèl·lics que ha visitat arreu del món.