Sota el lema Combatre la crisi, dignificar la professió el pròxim 20 d’abril se celebrarà el VII Congrés del Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació, en el Pati Llimona de Barcelona (c. de Regormir, 3).

En aquest congrés es presentaran les propostes programàtiques per al pròxim mandat i s’aprovaran, si s’escau una reforma organitzativa i d’estatuts que podeu consultar en aquest document.

A més d’escollir la Junta Executiva que dirigirà el sindicat durant els pròxim quatre anys, es volen aportar alternatives per superar la crisi que pateix la professió, una crisi que precaritza laboral i professionalment la tasca dels informadors.

Per aquesta ocasió, hem canviat el format del Congrés. Si en anteriors ocasions combinàvem les sessions limitades a l’afiliació per tractar qüestions internes amb d’altres obertes al conjunt de la professió, ara hem decidit concentrar el congrés en les sessions internes perquè els debats oberts a la professió tenen el seu espai en les assembles que el sindicat convoca anualment.

Us esperem dissabte 20 d’abril al Pati Llimona de Barcelona, a les 9 del matí.