El Sindicat de Periodistes de Catalunya (SPC) / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC) desenvoluparà el pròxim 28 d’octubre a Tarragona una taula rodona sobre El dret a la informació de la ciutadania com a eina de defensa de la democràcia. Com a ponents hi participaran Xavier Hernández, president de l’Audiència de Tarragona, i Enric Bastardes, exsecretari general de la Federació de Sindicats de Periodistes (FeSP) i membre del consell assessor de la CCMA. L’acte serà moderat per Ricard Checa, delegat de l’SPC a la demarcació de Tarragona. La jornada s’inscriu dins dels actes que el sindicat ha dissenyat per commemorar el 18è aniversari de l’organització, que va néixer els dies 19 i 20 de juny de 1993. El mes de juny passat vam complir, doncs, 18 anys. Amb motiu d’aquesta efemèride, la Junta Executiva del sindicat ha aprovat un programa d’actes per tot el territori per celebrar l’esdeveniment.

La sessió es durà a terme a la sala d’actes d’El Corte Inglés de Tarragona, i començarà a les 19 hores. L’SPC convida a totes les entitats del Camp de Tarragona a assistir al debat, sobre una qüestió que entenem que és de vital importància en els moments actuals de retrocés en la qualitat de la democràcia.