El dibuixant Kap ha estat l’encarregat d’il•lustrar la III Assemblea de Periodistes de Catalunya que tindrà lloc el pròxim 4 de juny sota el títol Després de les retallades, on queda la informació? En aquesta ocasió es compleix la dita que una imatge val més que mil paraules, ja que Kap ha sabut transmetre el que ens està caient al damunt als professionals de la informació.

La III Assemblea de Periodistes de Catalunya se celebrarà a la sala d’actes de l’associació Amics de la Unesco de Barcelona, al carrer de Mallorca, 207.

La sessió es desenvoluparà en dues meses d’acord amb el següent programa:

9.30: Acreditació assistents.
9.45: Obertura de la sessió.
10.00: Mesa 1: La crisi als mitjans: Precarietat laboral i desinformació.
11.30: Pausa
11.45: Mesa 2: Alternatives per dignificar la tasca dels periodistes i el dret a la informació de la ciutadania.
13.15: Conclusions
14.00: Clausura de la sessió

Aquesta assemblea serà un bon moment per parlar del futur a partir de la situació actual. El president de l’SPC, Ramon Espuny, crida a la participació: “Bastir alternatives al mateix temps realistes i ambicioses és cosa de tots i només poden sortir des d’un debat obert entre el conjunt de la professió, des de tots els seus àmbits”.

Confirma l’assistència a l’assemblea a través del correu electrònic: 3assemblea@gmail.com

També podeu seguir la preparació de la trobada i l’activitat del sindicat a través de Facebook i de Twitter. A Facebook ens pots buscar a SPC-Sindicat de Periodistes de Catalunya. A twitter, @periodistescat.