Els Mossos d’Esquadra han escorcollat les instal.lacions de TV3 i han detingut un treballador per un presumpte delicte informàtic. L’operació s’ha fet arran d’una denuncia interposada per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. Al treballador detingut se l’acusa d’un delicte de descobriment i revelació de dades empresarials. El comité d’empresa de TVC ha fet públic un comunicat en relació amb els fets:

“Davant les informacions de la direcció de la CCMA i dels Mossos d’Esquadra sobre un escorcoll a les instal·lacions de TV3 i al domicili d’un treballador d’aquesta empresa, així com de la seva detenció per presumpta implicació en la filtració d’un arxiu informàtic amb les xifres d’indemnització dels treballadors en cas d’ERO, el Comitè d’empresa de TVC vol recordar que:

– en general i com ciutadans cal sempre respectar la presumpció d’innocència d’una persona de la que es desconeix quins càrrecs se li imputen.

-en aquest cas, com a treballadors i companys seus, i també com a professionals d’un mitjà de comunicació, hem de reforçar aquesta presumpció d’innocència, que és l’actitud més adient mentre es duen endavant les investigacions que confirmin o no els càrrecs que se li imputen.”

Sant Joan Despí, 10 d’octubre de 2013