Una representació de treballadors i dels comitès d’empresa de TVC i Catalunya Ràdio es van concentrar ahir davant del Parlament on es va reunir la Comissió de Control de la CCMA i a la qual assistia una representació del comitè.

Aquesta acció ha provocat que el president de la CCMA, Brauli Duart, hagi explicat als representants dels treballadors el calendari d’elaboració del Contracte Programa i s’hagi compromès a reunir-se amb el comitè.

Durant la reunió de la Comissió de Control de la CCMA, Duart, ha explicat que hores d’ara hi ha dues comissions treballant sobre el Contracte Programa, una sobre el marc laboral i l’altra sobre l’estratègia i viabilitat de l’empresa, comissions que estan formades per consellers i directors de les empreses.

El president de la Corporació també ha reiterat la voluntat de la CCMA de mantenir el segon múltiplex tot i que no s’ha pronunciat sobre la continuïtat de tots els canals. Pel que fa al conveni, es començarà a negociar a la tardor.

D’altra banda, les pròximes setmanes el comitè d’empresa es reunirà amb els diferents grups parlamentaris per exposar-los les propostes pel Contracte Programa i per explicar la importància de la producció interna, l’objectiu principal del manteniment de tots els llocs de treball i la necessitat d’un finançament que consolidi el model d’èxit de TVC.