Coincidint amb la vaga general del 14 de novembre passat, treballadors, membres de comitès d’empresa i delegats de personal de diversos mitjans de premsa –que fins ara sempre han fet la vaga general el dia abans que la resta d’empreses– van plantejar-se que amb la vaga general no n’hi havia prou i que, donada la gravetat de la situació al sector on els acomiadaments i la precarització de les condicions laborals i professionals són la nota dominant. calia iniciar algun tipus de mobilització per intentar revertir la situació. Des de llavors, els representants d’aquests mitjans s’han vist ja en diverses ocasions i han convocat una assemblea de treballadors i treballadores de mitjans de comunicació catalans per plantejar propostes per combatre la degradació generalitzada del sector. Aquesta assemblea ha estat convocada per al pròxim 27 d’abril. La coordinadora de mitjans ha obert un blog on es pot trobar el manifest que han elaborat i on hi haurà tota la informació sobre aquesta assemblea. També s’han obert comptes a facebook i a twitter (@mitjansenlluita). L’objectiu d’aquesta coordinadora és estendre la mobilització al conjunt dels mitjans de comunicació per la qual cosa està contactant amb representants de tots ells per convidar-los a sumar-se a aquesta iniciativa.