El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC) ha assistit un any més a la manifestació del 1er de Maig amb motiu del Dia Internacional del Treball. Ho fa fet conjuntament amb els treballadors d’El Periódico i el Grup Z que hi han portat la seva protesta contra la direcció de l’empresa per la seva intenció de rebaixar de nou els sous. El Grup ha comunicat als treballadors de les diferents empreses que es despenja dels convenis i els exigeix l’acceptació d’una reducció salarial que oscil·la, en funció de l’empresa, entre el 21% i el 40%. Els treballadors del Grup Z també han assistit a la manifestació celebrada a Madrid on també han comptat amb el suport del Sindicat de Periodistes de Madrid (SPM).