L’associació Aulamèdia ha organitzat una nova edició del seu seminari d’Educació en Comunicació que realitza anualment el mes de juliol. Amb aquesta activitat, l’entitat vol consolidar un espai de reflexió i debat sobre l’educació mediàtica a les aules. Amb una triple intenció: donar a conèixer i reconèixer la tasca del professorat en aquest camp; potenciar l’intercanvi d’experiències de producció audiovisual i crear un fòrum per a l’anàlisi crítica i la reflexió dels continguts dels mitjans audiovisuals. Amb la idea de potenciar un debat sobre com l’Educació Mediàtica pot ser una potent eina per aconseguir un alumnat i una societat més crítica.

El seminari es farà del 2 al 5 de juliol a l’Escola d’Art la Industrial, al recinte Escola Industrial (accés pel carrer de Rosselló, 121, de Barcelona. L’horari és de 9.00 a 14.00 hores i la matrícula costa 60 euros. Els temes que es desenvoluparan són:
• Mòbils de sang
• Informatius de televisió
• Producció audiovisual escolar
• Publicitat
• Ús i abús dels mòbils
• Gènere i mitjans
• Educació mediàtica i xarxes socials