Aquest dimecres 23 de novembre el Sindicat de Periodistes/ Sindicat de Professionals de la Comunicació compareixerà davant la comissió parlamentària que tracta la proposta del Govern de reforma de la Llei de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. Ho farà en sessió conjunta amb els comitès professionals i d’empresa de TV3 i de Catalunya Ràdio, i hi compareixerà en representació seva el president, Ramon Espuny. L’acompanyaran com a públic els expresidents del sindicat, Enric Bastardes i Dardo Gómez, que alhora son el primer i l’actual Secretari General de la Federació de Sindicats de Periodistes (FeSP).

Les compareixences duraran tot el dia 23 i part del 24, i hi assistiran també organitzacions professionals com el Col·legi de Periodistes, el de l’Audiovisual i el grup de Periodistes Ramon Barnils, però no altres sindicats proposats per alguns grups parlamentaris com CCOO, UGT i CGT que, lamentablement, van ser rebutjats per la majoria de la comissió. També hi haurà representació de sectors acadèmics, empresarials, d’usuaris de la comunicació i d’antics càrrecs de la CCMA i del CAC.